سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری چه نوع صندلی اداری انتخاب کنیم ؟ اگر هر شخص شاغل معمولی و فردی که شغل پشت میزی دارد بخواهد میانگین زمانی که روی صندلی اداری می نشیند را تخمین بزند از رقم بدست آمده متعجب خواهد شد. 40 ساعت در هفته که خرید صندلی اداری برابر است با 1900 ساعت در سال . محاسبه این عدد با میانگین تعداد سال هایی که شخص کار می کند چندبرابر خواهد شد. بنابراین واضح است که هر شخص بخش زیادی از عمرش را روی صندلی می گذراند.

خرید صندلی اداری

علی رغم این محاسبات ، برای خرید میز پول بیشتری نسب به خرید صندلی اداری هزینه می شود. این مسئله را می توان برای اتاق های کار خانگی هم در نظر گرفت . برخی از مردم بیشتر وقت خود را پشت کامپیوتر صرف می کنند تا استراحت . پس داشتن صندلی راحت و استاندارد هم برای محیط کار و هم برای خانه منطقی است .

نکاتی برای خرید صندلی اداری

مطالعات ارگونومیک زیادی انجام شده و به این نتیجه رسیده اند که یک صندلی راحت کارایی شخصی که روی صندلی می نشنید را بالا می برد . از طرف دیگر یک صندلی اداری نامناسب منجر به کمر درد، پادرد و مچ درد می شود. تمام این مشکلات باعث هدر رفتن زمان در محیط کار می شود.

خرید صندلی گیمینگ

بنابراین به جای این که به خاطر غیبت نیروی کار ضرر مالی ببینید کمی بیشتر هزینه کرده و برای حفظ سلامتی کارمند و جلوگیری از کم کاری او به علت آسیب های جسمی در اثر نشستن روی صندلی اداری غیر استاندارد یک صندلی اداری استاندارد خریداری کنید.

صندلی اداری ارگونومیک

صندلی بخشی از دکور دفتر کار است و بیشتر مردم سعی می کنند هم یک صندلی زیبا داشته باشند و هم نگران تاثیرات صندلی روی سلامت فرد نباشند. هنگام انتخاب صندلی قبل از هر چیزی باید طراحی و ارگونومیک آن را در نظر گرفت.

پشتیبانی کمری صندلی اداری استاندارد

یک صندلی گردان اداری استاندارد باید برای قسمت پایین کمر دارای پشتیبانی کمری باشد. برخی از صندلی های اداری دارای پشتیبانی کمری قابل تنظیم هستند به طوری که فرد می تواند صندلی را برای قسمت پایین کمر تنظیم کند. این ویژگی صندلی برای جلوگیری از فشارها و آسیب های کمری که به مرور تبدیل به سیاتیک می شوند بسیار مهم است.

قابلیت تنظیم صندلی اداری

تقریبا همه صندلی های اداری گردان دارای قابلیت تنظیم دسته و ارتفاع هستند. البته هنگام انتخاب یک صندلی اداری این دو قابلیت تنظیم به تنهایی اهمیت چندانی ندارند. بهترین صندلی اداری حداقل دارای 5 قابلیت تنظیم است. برخی از صندلی های اداری 14 قابلیت تنظیم دارند.

صندلی گیمینگ

قسمت هایی که باید قابل تنظیم باشند شامل پشتیبانی کمری، عرض و ارتفاع دستی، عرض و ارتفاع پشتی، زاویه پشتی و نشیمنگاه و کنترل سفتی صندلی می شود. بیشتر این پشتیبانی ها با شماره کنترل می شوند اما برخی از آن ها هم با یک قطعه پمپی شکل شبیه پمپ دستگاه فشار خون تنظیم می شود.

[caption id="attachment_5428" align="alignnone" width="154"]خرید صندلی اداری خرید صندلی اداری[/caption]

پایه چرخ صندلی

همه صندلی های اداری دارای پایه چرخ هستند. اکر دفتر کارتان کف پوش فرش یا موکت دارد باید از صندلی هایی استفاده کنید که مخصوص فرش هستند. چرخیدن پایه صندلی بسیار مهم است زیرا هنگام دسترسی به وسایلی که دور از دسترس هستند مانع از کشیدگی عضلات می شود.

پایه چرخان

تمام صندلی های اداری باید پایه چرخان داشته باشند تا به راحتی بتوان به بخش های مختلف میز دسترسی پیدا کرد. اگر صندلی آزادانه نچرخد بازوها به علت کشش زیاد کوفته می شود.

پارچه صندلی اداری

پارچه صندلی اداری باید طوری باشد که بعد از ساعت ها نشستن روی آن گرم و ناراحت کننده نشود. به علاوه باید به اندازه کافی لایه زیرین داشته باشد تا فرد هنگام نشستن روی آن اسکلت صندلی را احساس نکند.

چرا کیفیت صندلی مهم است

صندلی اداری علاوه بر کاهش کمردرد مزایای زیادی دارد. یک صندلی اداری خوب از خستگی و ناآرامی بعد از ساعت ها نشستن روی صندلی جلوگیری می کند.تحقیقات نشان داده است کارمندانی که احساس راحتی می کنند نسبت به کارمندانی که احساس راحتی نمی کنند کارایی و بهره وری بیشتری دارند. پس نتیجه می گیریم یک صندلی راحت میزان استراحت هایی که کارمند به علت نداشتن صندلی راحت نیاز پیدا می کند را کاهش می دهد.

خرید اینترنتی یخچال

صندلی بعدی به نسبت دو طرح قبلی صندلی راحت تری دارد و مزیت آن قیمت مناسب و زیبایی اش است.در صندلی بعدی از بالشتک هایی که قابلیت جابه جایی دارند استفاده شده است.صندلی راحت با سبک ایتالیایی که در آن از متریال مرغوب استفاده شده؛پایه های فلزی ضدزنگ،فوم با چگالی بالا و چرم مرغوب استفاده شده است.صندلی با شکلی شبیه به تخم مرغ است

تصاویر انواع مدل صندلی راک راحتی

صندلی راک به دلیل مدل قرار گرفتن بر روی زمین بسیار مورد توجه است. صندلی راک نیز امکان برقراری یک استراحت عالی را در محیط منزل برای شما رقم می زند. برای مدل صندلی راک از جنس های مختلف استفاده می شود. این تنوع جنس به پیدا شدن صندلی راک در طرح راحتی کمک بیشتری می کند.

خرید یخچال

صندلی راک را با نام های دیگری چون صندلی شومینه، راکینگ چیر و صندلی گهواره ای می شناسند. صندلی راک معمولاً در انتهای اتاق یا خانه قرار می گیرد. ضمن اینکه بسیاری از افراد نیز از آن در کنار شومینه و یا بعنوان صندلی اتاق خواب استفاده می کنند. به همین خاطر به آن صندلی شومینه ای می گویند.

خرید یخچال فریزر

اولین تصویری که هنگام شنیدن اسم صندلی راک (Rocking Chair) در ذهن شما تداعی می شود چیست؟ تعجب نمی کنم اگر تصویر ذهنی شما یک صندلی چوبی در حال تکان خوردن کنار شومینه باشد که مادربزرگ روی آن نشسته و مشغول بافتنی است. صندلی راک یا صندلی ننویی، صندلی گهواره ای یا راکینگ چیر برای اکثر افراد یادآور خاطرات خوش کودکی هستند. این صندلی با تاب خوردن حسی آرامش بخش ایجاد می کند.

خرید یخچال دوقلو

اگر در زمان کودکی صندلی گهواره ای در خانه نداشته اید و همیشه در حسرت تاب خوردن روی این مدل صندلی بوده اید، هنوز هم دیر نشده می توانید با کمک این مقاله صندلی راک مناسب خانه خودتان را سفارش دهید.طبق آخرین تحقیقات دانشمندان در زمینه الگوی خواب انسان،‌ تکان خوردن متناوب با ریتم آهسته و پیوسته به آرامش و خواب راحت کمک زیادی می کند. امروزه بسیاری از پدر و مادرها از صندلی راک برای خواباندن نوزاد خود استفاده می کنند.

خرید ماشین لباسشویی

همچنین به دلیل طراحی ارگونومیک، این صندلی انتخاب مناسبی برای لم دادن و خستگی در کردن بعد از یک روز خسته کننده و طولانی است.

طراحی صندلی راک

خرید صندلی اداری سابقه طراحی و استفاده از صندلی راک به قرن 17 میلادی بر می گردد. در قرن 18 استفاده از این صندلی رواج پیدا می کند، صندلی های حصیر مانندی که به پایه های گهواره ای وصل شده بودند. برخی از مردم آمریکا باور دارند که طراحی این صندلی برای اولین بار توسط بنجامین فرانکلین فیلسوف و سیاست مدار آمریکایی انجام شده است. هرچند که طبق روایات تاریخی در کودکی فرانکلین هم از این صندلی استفاده می شده و نمی تواند کار او باشد.

ماشین لباسشویی

خرید صندلی اداری کم کم صندلی های راک راه خود را به کشورهای اروپایی هم باز کردند و دیری نگذشت که صندلی های راک جزء اسباب اصلی خانه شدند. پس از ورود صندلی های راک به آلمان یک طراح آلمانی به نام مایکل تونت (Michael Thonet) توانست اولین صندلی گهواره ای ساخته شده از چوب را طراحی کند. این صندلی در مقایسه با مدل قدیمی اش زیبا، با دوام و سبک تر بود.

خرید ماشین ظرف شویی

از سال 1900 به بعد بازار از انواع طراحی های صندلی راک اشباع شد. صندلی های راک با قابلیت جمع شدن از انواع پرطرفدار خرید صندلی اداری بودند زیرا خانواده ها می توانستند آنها را به راحتی جمع کنند و با خود به سفر ببرند. صندلی های راک در بین مردم ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و همچنان می توان از آنها به عنوان یک انتخاب مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی نام برد.

[caption id="attachment_5429" align="alignnone" width="185"]صندلی اداری صندلی اداری[/caption]

انواع صندلی راک

با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع مواد اولیه به بازار صندلی های راک خط تکامل جالبی را طی کردند. هرچند هنوز هم نوع چوبی و کلاسیک آن از پر طرفدارترین صندلی های راک است، اما مدل های بسیار جالب و پیچیده دیگری هم به بازار آمده است که بد نیست کمی بیشتر راجع به آنها بدانیم.

صندلی راک سنتی

خوشبختانه پرطرفدارترین مدل صندلی راک، ارزان ترین آن هم هست. از نکات مثبت دیگر این مدل چوبی صندلی راک می توان به دوام طولانی آن اشاره کرد. ظاهر کلاسیک این صندلی به راحتی با اکثر دکوراسیون ها ست می شود و مناسب انواع خانه خرید صندلی راحتی ها است. اما اگر بخواهم به نکات منفی صندلی راک سنتی بگویم باید به انعطاف پذیر نبودن و جاگیر بودن آن اشاره کرد. برای اینکه شما بتوانید به راحتی از صندلی گهواره ای استفاده کنید به فضای خالی و بزرگ نیاز دازید.

صندلی راک مدل گلایدر

دومین مدل محبوب در بین صندلی های راک مدل گلایدر است. در نگاه اول به این مدل، شما یک مبل تک نفره معمولی می خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی بینید، اما این مبل طوری طراحی شده است که به کمک اهرم و لولاهایی که در زیر آن کار گذاشته شده به عقب و جلو برود. از نکات مثبت این صندلی می توان به راحتی و اشغال فضای کم اشاره کرد. نکات منفی هم قیمت بالا و خطر شکستن لولاها به مرور زمان است.

صندلی راک فنری

خرید صندلی اداری این صندلی را می توان ترکیب دو مدل صندلی بالا نامید. صندلی راک فنری به کمک فنرهایی که در زیر آن تعبیه شده است همانند صندلی گهواره ای سنتی حرکت می کند و به راحتی صندلی گلایدر است. طراحان معمولا فنرهای آن را در قسمت پایه خرید صندلی راحتی مخفی می کنند تا هم آسب نبیند و هم ظاهر صندلی بهتر باشد. قیمت صندلی راک فنری چیزی میان مدل سنتی و گلایدر است.

صندلی راک چرخان

خرید صندلی اداری این صندلی ها که از انواع پیشرفته صندلی راک هستند مجهز به تکنولوژی گردش در جهات مختلف هستند. به کمک این خرید صندلی راحتی صندلی هم می توان به بالا و پایین تاب خورد و هم مثل صندلی گلایدر به عقب و جلو رفت. از ویژگی های مثبت صندلی های راک چرخان راحتی بی نظیر آن است. اما از نکات منفی می توان به قیمت بالا و ریسک بالای خراب شدن آن اشاره کرد.

صندلی راک خوابیده (رکلاینر)

خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی آخرین مدل از صندلی های راک مدلی است که تکیه گاه آن کاملا به عقب کشیده می شود و می توان به راحتی روی آن لم داد یا خوابید. البته این صندلی ها قابلیت اینکه به طور خوابید هم گهواره ای حرکت کنند را ندارند اما با خرید آنها می توان با یک تیر دو نشان زد و هم صنلی راک داشت و هم یک صندلی راحتی برای استراحت روزانه. با خرید صندلی اداری توجه به کارایی این صندلی، این مدل کمی از بقیه گران تر است.

ماشین ظرف شویی

خرید صندلی راحتی البته لازم به ذکر است که تقسیم بندی این پنج دسته از لحاظ کاربرد انجام شده است. صندلی های راک خرید صندلی اداری از لحاظ زیبایی شناختی انواع بسیار متفاوتی دارند از جمله مدل های لوکس، سلطنتی، بچگانه و از لحاظ جنس هم این صندلی ها را در بازار می توان با انواع پارچه های جیر، چرم، مایکروفایبر، نانو و… سفارش داد.

کاربردهای مختلف صندلی های راک

از صندلی های راک استفاده های متعددی می توان کرد. برای نگه داری از کودک بی قرار یا خواباندن کودک، نشستن روی آن خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی در ایوان جلوی خانه، مطالعه و حتی تقویت سلامت روان می توان از این صندلی ها استفاده کرد.

صندلی گهواره ای مراقبت کودک

صندلی راکی که از آن در اتاق خواب کودک استفاده می شود باید به گونه ای طراحی شود که مادر بتواند برای ساعات متمادی خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی روی آن بنشیند. آرام کردن و خواباندن کودک بی قرار کار بسیار دشوار و زمان بری است پس در درجه اول این صندلی باید راحت باشد. اگر قرار است روی همین صندلی به کودک شیر داده شود باید دسته های آن به گونه ای انتخاب شوند که به اندازه کافی بلند باشند تا به عنوان تکیه گاه دست مادر عمل کنند.

خرید جاروبرقی

از دیگر ویژگی های مهم این صندلی گهواره ای داشتن زیر پایی برای مادر است. زیرپایی کمک می کند تا مادر به راحتی به خرید صندلی اداری صندلی تکیه دهد و بدون خستگی به خواباندن کودک مشغول شود.نکته مهم دیگر در هنگام خرید صندلی گهواره ای اتاق کودک توجه به ایمنی صندلی است. اگر این صندلی مانند صندلی گلایدر به عقب و جلو می رود یا خم می شود باید حتما از داشتن خرید صندلی راحتی قفل کودک برای این قابلیت ها اطمینان حاصل شود.

جاروبرقی

همچنین یراق آلات و اهرم های صندلی اتاق کودک باید کاملا در زیر آن قرار گرفته باشند و دست کودک به آن ها نرسد.آخرین خرید صندلی اداری گزینه ای که هنگام خرید صندلی راک کودک باید به آن توجه شود جنس روکش است. بهتر است جنس و رنگ روکش به گونه ای باشند که به آسانی کثیف نشود و اگر کثیف شد با دستمال تمیز شود. روکش های مایکرو فایبر انتخاب مناسبی برای خرید صندلی راحتی صندلی های راک اتاق کودک هستند.

صندلی راک ایوان

اگر در خانه پاسیو یا حیاط دارید می توانید چند صندلی گهواره ای در آن بگذارید و از هوای تازه و تاب خوردن روی آن لذت ببرید. خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی بهتر است صندلی راک ایوان از جنس چوب و مدل سنتی باشد اما در قسمت تکیه گاه و نشیمن، روکشی ضد آب و نرم داشته باشد تا بدن را اذیت نکند. بهترین چوب برای ساخت صندلی راک ایوان چوب درخت سرو، ساج و گیلاس برزیلی است. البته انتخاب مناسب دیگر نیز استفاده از صندلی هایی با چوب روکش دار است.

جارو شارژی

برخی از روکش های رزین در برابر آب و هوای بیرون بسیار مقاوم هستند. لذت استفاده از صندلی گهواره ای در ایوان به داشتن خرید صندلی اداری همراهی است تا اوقات خوشی با او سپری کنید. فقط به خاطر داشته باشید که فضایی که صندلی گهواره ای اشغال می کند خرید صندلی راحتی بیشتر از ابعاد خود صندلی است. پس اگر قصد خرید دو صندلی را دارید و فضا به اندازه کافی بزرگ نیست مدل های کوچک تر انتخاب بهتری هستند.

تاثیر صندلی گهواره ای بر سلامتی

استفاده از صندلی های راک در کاهش اضطراب و استرس در سالمندان نقش بسزایی دارد، همچنین این نوع صندلی ها به خرید صندلی اداری کنترل بیماری افراد دارای اختلالات روانی نیز کمک می کند. تاب خوردن متناوب روی صندلی باعث ترشح اندورفین می شود. خرید صندلی راحتی اندورفین به القای حس خوب و آرامش در بزرگسالان و کودکان کمک می کند. در پایین تعدادی از اثرات مثبت صندلی های راک بر سلامت جسم و روان اشاره خواهد شد.

خرید تلفن

  • تاب خوردن موجب کاهش استرس و اضطراب می شود.
  • حرکت صندلی باعث افزایش جریان خون در بدن می شود.
  • باعث افزایش حفظ تعادل می شود.
  • باعث ایجاد آرامش در نوزادان می شود.
  • در برخی موارد می تواند باعث کاهش کمر درد شود.
  • ایده های جالب در استفاده از صندلی راک

صندلی راک راحتی با بالشتک اضافه

خرید صندلی اداری این صندلی مدرن و در عین حال ساده، زیبایی و راحتی را یک جا دارد. رویه روشن این صندلی که از جنس پلی استر است،‌ یک خرید صندلی راحتی لایه اضافی به لایه زیرین اضافه کرده تا راحتی را دو چندان نماید. دکمه های کار شده در تکیه گاه صندلی به زیبایی صندلی افزوده و پایه های چوبی آن رنگ صندلی را از یکنواختی در آورده است. روی هم رفته این صندلی را می توان خرید صندلی راحتی انتخاب خوبی برای اتاق نشیمن دانست.

صندلی راک مدرن به رنگ سفید

طراحی مینیمال این صندلی در کنار زیبایی به داشتن حس تمیزی در اتاق کمک می کند. طراحی ساده این صندلی آن را به مدلی انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم تبدیل کرده است. پایه این صندلی از فلز محکم و مقاوم ساخته شده و با روکش چوبی انعطاف پذیر کاور شده است. این پایه به صندلی در داشتن حرکت متناوب کمک می کند و در عین حال مقاوم است. روکش نخی این صندلی قابل جدا شدن است و می توان به راحتی آن را در ماشین لباسشویی شست.مونتاژ صندلی هم به سادگی خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی مدل آن است و بنابراین چیزی برای خراب شدن ندارد.

[caption id="attachment_5430" align="alignnone" width="171"]قیمت صندلی اداری قیمت صندلی اداری[/caption]

صندلی راک مخصوص فضاهای کوچک با پایه گهواره ای چوبی

این صندلی مدلی متفاوت از نوع سنتی و مدرن صندلی های گهواره ای است. قالب این صندلی از جنس فایبر گلاس شکل گرفته شده، با دسته هایی بلند برای راحتی بیشتر است. ساخت یک تکه و محکم صندلی نیز ظاهری زیبا و مدرن به آن می بخشد و می تواند در کنار صندلی های مدرن دیگر ظاهر خوبی به خانه ببخشد. پایه فلزی صندلی راک فایبرگلاس به دو گهواره چوبی متصل شده است که از هر لحاظ ایمن است. این مدل صندلی مخصوص کسانی است که دنبال یک صندلی راحت و خرید صندلی راحتی کاربردی می گردند اما می خواهند ظاهر آن مدرن و به روز باشد.

صندلی راک چرم با پایه استیل ضد زنگ

ایجاد تعادل بین کیفیت و زیبایی چیزی است که هر طراح مبلمانی به دنبال آن است. این صندلی گهواره ای تقریبا توانسته هر دوی این ها را با هم داشته باشد. رویه چرم سفید در کنار پایه استیل ترکیب رنگ بی نظیری شده است. رنگ خنثی این خرید صندلی راحتی صندلی باعث می شود که بتوان آن را به راحتی با هر چیدمانی ست کرد و پایه استیل آن ضمانت دوام طولانی خرید صندلی راحتی صندلی است.

صندلی راک مدرن مدل راحتی

ایده اولیه طراحی این صندلی از صندلی ماشین های دهه 70 و 80 میلادی گرفته شده است. پایه این صندلی فلزی است که با خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی روکش ذغالی رنگ پوشیده شده است. برای جلو گیری از خط افتادن زمین پایه ها نوار راه راه پیچیده شده است. رویه صندلی هم از جنس نخ و به رنگ خاکستری است. این صندلی روی هم رفته یک مدل خاص و امروزی است که خرید صندلی راحتی بیشتر با چیدمان ریترو هماهنگی دارد.

صندلی راک حصیری مدل چرخشی

خرید صندلی راحتی این صندلی راک حصیری قابلیت چرخشِ درجا دارد. ابعاد آن به اندازه کافی کوچک است تا به راحتی در هر خرید صندلی اداری گوشه خانه، حتی اتاق خواب جا بگیرد. روکش این صندلی هم در انواع مختلف قابل سفارش و تغییر است تا به راحتی با هر خرید صندلی راحتی خانه ای هماهنگ شود.

صندلی راک سفید

در طراحی این صندلی از هاموک (تاب های تخت خوابی) بافته شده توسط مایان ها الهام گرفته شده است. از ویژگی های خرید صندلی اداری مثبت صندلی می توان به قابلیت استفاده در داخل و خارج خانه اشاره نمود. به دلیل نوع بافت آن، این صندلی به راحتی با هر خرید صندلی راحتی مدل بدنی سازگار می گردد و از آنجا که ضد تعریق است گزینه خوبی برای استفاده در آب و هوای گرم و خرید صندلی راحتی مرطوب است.

صندلی راک مدل میانه قرن بیستم با چهارپایه مخصوص

خرید صندلی راحتی ابن صندلی تمام عناصر یک طراحی قدیمی و قرون وسطایی را دارد تا با ظاهر عتیقه اش به خانه شما حال هوای قدیم را ببخشد. این صندلی همراه خود یک چهارپایه هم دارد که برای گذاشتن پاها و خستگی در کردن عالی به نظر می خرید صندلی راحتی رسد. روکش خاکستری صندلی ترکیب زیبایی با چوب پایه آن که از جنس راش است ایجاد کرده است. این صندلی را می توان در گوشه دنج خانه قرار داد.

صندلی گهواره ای طرح کلبه

این صندلی راک با ظاهر راحت و زیبایش هر بیننده ای را به نشستن دعوت می کند. در نگاه اول مشخص نیست که این صندلی خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی هم یک صندلی گهواره ای است، زیرا با روکش مخملی کاملا پوشانده شده است. روکش مخملی روشن این صندلی راک به غیر از زیبایی از ویژگی قابل جدا شستن نیز برخوردار است. می توان به راحتی روکش را در آورد شست و دوباره روی صندلی کشید. صندلی گهواره ای طرح کلبه به دلیل عمودی بودن فضای کمتری اشغال می کند و گزینه مناسبی برای مطالعه و صندلی اتاق خواب است.

خرید صندلی راحتی

خرید صندلی راحتی صندلی های راک یکی از بهترین و راحتترین صندلی ها هستند.این صندلی ها طوری طراحی شده اند که هنگام نشستن روی آنها احساس آرامش و راحتی میکنید.اکثر صندلی های راک چوبی هستند. استفاده از چوب در ساخت این صندلی ها باعث شده تا ظاهر زیبا تر و شیکتری داشته باشند. در گذشته نیز از مدل قدیمی این صندلی ها استفاده میکردند خرید صندلی اداری خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی اما امروزه طرح و مدل این صندلی ها مدرن تر هستند و میتوانید به خوبی روی این صندلی ها استراحت کنید.

خرید صندلی اداری

اگر به فکر سلامتی خود هستید حتمی از این صندلی ها استفاده کنید دلیل اینکه هنگام نشستن روی این صندلی ها احساس آرامش میکنید این است که پشتی این صندلی ها حالت مناسبی برای لگن هستند به همین دلیل باعث میشود که لگن و کمر شما در هنگام استراحت صدمه نبیند.صندلی راک طرفدار های زیادی دارند و دلیل زیاد بودن طرفدار این صندلی ها این است که این صندلی ها کیفیت بالا ،ایمن، بادوام هستند و حالت قرارگیری مناسب لگن و کمر مناسب برای ستون فقرات در هنگام خرید خرید صندلی اداری صندلی راحتی نشستن شما است.

صندلی اداری

کسانی که سبک سنتی را برای دکوراسیون داخلی خانه ی خود انتخاب کرده اند استفاده از این صندلی ها نیز به آنها پیشنهاد میشود. زیرا طرح این صندلی ها سنتی هستند و بیشتر کسانی که در خانه ی خود افراد سالمند دارند حتمی از این صندلی ها خرید صندلی اداری استفاده کنند. زیرا این افراد بیشتر روز خود را استراحت میکنندباید یک صندلی مناسب برای استراحت داشته باشند و این صندلی ها بدلیل طراحی مناسب و مدرن باعث میشود که بدون هیچ خستگی و یا کمر دردی روی صندلی نشسته و استراحت خرید صندلی اداری خرید صندلی راحتی کنند.

خرید صندلی گیمینگ

در هنگام خرید مبمان ویا میز غذا خوری برای دکوراسیون خانه ی خود به فکر خرید یک صندلی راحتی نیز برای خود باشید زیرا خرید صندلی اداری همه ی افراد بعد از سپری کردن یک روز پر کار به دنبال یک جای مناسب و راحت برای استراحت هستند و این صندلی ها به خرید صندلی راحتی شما کمک میکند تا بدون هیچ مشکلی و خستگی استراحت کنید.

صندلی گیمینگ

خرید صندلی اداری اکثر افراد نیز بیشتر وقت خود را صرف مطالعه میکنند. این افراد بیشتر روز خود را برای نشستن روی صندلی سپری میکنند پس خرید صندلی اداری داشتن یک صندلی مناسب برای این افراد الزامی است زیرا اگر صندلی مناسب نداشته باشند باعث صدمه دیدن ستون فقرات خرید صندلی راحتی آنها شده و خسته میشود.

خرید میز کامپیوتر

خرید صندلی اداری این صندلی ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند کاربرد های فراوانی در خانه دارند.برای استراحت و برای نشستن سالمندان و همچنین مطالعه میتوانید از این صندلی ها استفاده کنید. اگر درهنگام خرید این صندلی به طرح و رنگ سایر وسایل مانند مبلمان خرید صندلی اداری خانه توجه نکنند باعث میشود این صندلی ها در دکوراسیون داخلی خانه تک رنگ باشد و کمتر در چشم مهمان ها باشد و خرید صندلی راحتی باعث کاهش زیبایی دکوراسیون منزل میشود.

میز کامپیوتر

خرید صندلی راحتی این صندلی ها علاوه بر کاربرد زیادی که دارند دارای قیمت مناسبی هستند و فضای زیادی را در دکوراسیون خرید صندلی اداری خانه اشغال نمیکنند. همه ی افراد میتوانند از این صندلی ها در دکوراسیون خانه ی خود استفاده کنند.این صندلی ها در طرح و رنگ های مختلف ساخته شده اند که میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه ی خود انتخاب کنید.چرا باید از این خرید صندلی اداری صندلی ها استفاده کنیم؟دلیل راحت بودن این صندلی ها چیست؟

خرید ساعت دیواری

خرید صندلی راحتی کفی این صندلی ها با فوم و پارچه تشکیل شده تا در هنگام نشستن راحتی آن را احساس کنید طراحی خرید صندلی اداری بسیار زیبارو شیک با پرستیژ بالا مناسب استفاده برای سالمندان و افراد کم توان می باشد.در این پست از سایت اتاق 18 مدل صندلی راحتی لیست کرده ایم که میتوانید با توجه به قیمت و سلیقه ی خود صندلی ها را مقایسه و انتخاب کنید.

ساعت دیواری

این صندلی ها عمدتا دسته ای برای قرار دادن دست ها ندارند و به همین خاطر بنام صندلی های راحتی بدون دسته نیز شناخته می شوند. معمولا روی صندلی راحتی روکش های پارچه ای برای راحتی و آرامش بیشتر کشیده می شود اما لزوما خرید صندلی اداری تمام موارد اینطور نیستند.جالب است بدانید ساخت اولین صندلی راحتی در جهان به سال 1927 بر می گردد که توسط خرید صندلی راحتی شخصی بنام مارسل بروئر در مجارستان ساخته شد.

خرید ساعت

یک سال بعد یعنی در سال 1928 شخصی فرانسوی تولید صندلی های راحتی بدون دسته را در سطح وسیع تری ادامه داد اما مدل های لوکس که امروزه هم از آنها استفاده می شود در سال 1956 به بازار معرفی شدند. اولین صندلی راحتی فریمی خرید صندلی اداری فلزی با پارچه های چرمی داشت. فلز بدنه این صندلی ها از جنس کروم تهیه می شد و به همین خاطر ظاهر استیل و درخشان آنها نشانگر ویژکی خاصشان بود. شکل زیر مدلی را نشان می دهد که از طرح های اولیه الهام گرفته شده اند.

ساعت

به مرور زمان طرح های صندلی راحتی تک نفره مدل های بسیار متنوعی را بخود دید. اما تمامی این مدل های بلا استثنی از طرح های قدیمی و اصلی در قرن بیستم کپی برداری می کنند، در حقیقت طرح های آن دوره بقدری کامل و اصیل بودند که نیاز خرید صندلی اداری چندانی به ایجاد تغییرات شگرف در دیزاین وجود نداشت. حتی فرهنگ های متفاوت نیز باعث نشد که ظاهر این صندلی ها خرید صندلی اداری تغییرات خیلی زیادی بخود بییند. اما همین تغییرات اندک هم مدل های بسیار بسیار زیادی را وارد بازار کرده است. مدل های زیر نمونه های حال حاضر صندلی های راحتی بدون دسته را نشان می دهد.

خرید ساعت رومیزی

صندلی راحت برای کتاب خواندن،استراحت بعد از یک روز شلوغ کاری،ساده،شیک، همه کاره و متناسب با هر دکوراسیون.این خرید صندلی اداری صندلی می تواند جزء اصلی دکوراسیون هر اتاقی باشد و بر زیبایی دکور تاثیر زیادی بگذارد.شما می توانید با هر بودجه ای صندلی مناسب را انتخاب کنید.در ادامه 50 نمونه صندلی های راحتی جمع آوری شده است.

ساعت رومیزی

صندلی اول نمونه ای از یک سبک کلاسیک با متریال چرمی است و طرح آن از صندلی های عثمانی الهام گرفته است.صندلی بعدی که راحتی و مدرن بودن به خوبی در آن اجین شده است.شما می توانید از این صندلی در رنگ های مختلف برای خانه خرید صندلی اداری خود انتخاب کنید.