سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید چیپس

خرید چیپس

خرید چیپس تحقیقات نشان می دهد که خوردن یک بسته چیپس در روز شبیه نوشیدن 5 لیتر روغن مایع در سال است، حقیقت امر این است که خوردن چیپس و در کل اسنک ها نه تنها موجب چاقی و بیماریهای قلبی می شود، بلکه مشکلات خرید چیپس رشدی را برای جنین، بیش فعالی را در کودکان و سرطان را در بزرگسالان به همراه دارد.

سوپرمارکت اینترنتی

شاید خوردن چیپس و در کل اسنکها چندان هم هشدار دهنده نباشد اما اگر مصرف آنها به یک عادت تلقی شود، تبعات آن بسیار خطرناک است. برخی از تحقیقات نشان می دهد که یک سوم از کودکان بریتانیایی هر روز چیپس می خورند و دو سوم خرید چیپس دیگر چندین بار در یک هفته چیپس مصرف می کنند.

خرید از سوپرمارکت اینترنتی

در حقیقت در این کشور سالانه شش میلیارد بسته چیپس مصرف می شود به طوری که مردم هر سه دقیقه یک تن چیپس خرید چیپس می خوردند یا هرکس دست کم 100 بسته چیپس می خورد.خوردن یک بسته چیپس در روز می تواند معادل نوشیدن 5 لیتر روغن در سال باشد. نیاز به گفتن نیست که این اسنک ها علاوه بر چربی حاوی نمک و شکر هم هستند.

خرید محصولات بهداشتی از سوپرمارکت اینترنتی

شاید باور تمام این موارد منفی درباره بسته هایی با اشکال معصومانه و خنده دار در رنگهای روشن در فروشگاه ها خودنمایی خرید چیپس می کنند دشوار باشد اما حقیقت این است که این محصولات از نظر صنعتی طوری طراحی شده اند که ذائقه ما را تحریک کرده و به نقطه اعتیاد می رساند.

سفارش انواع محصولات از سوپرمارکت اینترنتی

مایکل ماس نویسنده کتاب" نمک، شکر، چربی: چگونه بزرگان صنعت غذا ما را فریب می دهند" اظهار داشته است که تحقیقاتش نشان می دهد که چگونه شرکتهای بزرگ تولید غذا، چگونه چیپس را از چیپس نسبتا هیجان انگیز دهه هفتاد به خرید چیپس بمب هوشمند مغز ما تبدیل کرده اند.وی توضیح می دهد، وقتی که یک چیپس در دهان خود می گذارید، مزه نمک بی درنگ شما را درگیر می کند. این تأثیری است که در صنعت نمک به آن انفجار طعم گفته می شود.

اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی

چیپسهای مدرن نیز سرشار از چربی هایی هستند که این صنعت به آن احساس دهانی می گوید. این موجب می شود که تجربه خوردن چیپسهای امروزی شبیه لذت گاز زدن به یک پنیر چسبناک است. ما این چربی را از طریق عصبی حس می کنیم که به آن عصب سه قلو گفته می شود، هرچه این احساس دهانی بهتر باشد ما از خوردن چیپس لذت بیشتری می بریم.راز نهایی چیپس در تردی آن است. محققان دریافته اند که هرچه صدای خوردن چیپس بیشتر باشد، فرد از خوردن آن بیشتر لذت می برد.

[caption id="attachment_4672" align="alignnone" width="225"]خرید چیپس خرید چیپس[/caption]

خرید منسوجات از سوپرمارکت اینترنتی

مسئله اصلی اینجاست که چیپسها به گونه ای طراحی شده اند که اعتیاد آور باشند. این محصول به قدری دقیق طراحی شده خرید چیپس که سازنده نقطه شکستن آن هنگام گاز زدن را نیز به دقت برنامه ریزی کرده است. نکته بعدی نحوه انتخاب برچسب و نوشته های روی بسته برای این نوع محصولات است که گویی به واقع از میزان نکات منفی آن کم می کند.

سفارش حبوبات از اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی

همه این موارد می تواند توضیح دهد که چرا همه ما این همه به چیپس خوردن علاقمندیم. اما بهای خوردن این اسنک چرب، شکر دار و نمکین توسط سلامتی ما پرداخته می شود.مصرف بیش از حد این مواد عامل افزایش خطر چاقی، فشار خون بالا، خرید چیپس دیابت نوع 2 و بیماریهای قلبی شود. در کودکان مصرف بیش از حد چیپس موجب می شود که آنها در مسیر زندگی با زندگی غیر سالم قدم بگذارند.

انواع خرید از سوپرمارکت اینترنتی

براساس اظهارات دکتر داریوش مظفریان متخصص قلب و محقق و پژوهشگر غذا، چیپس در چاقی مسری ایالات متحده نقش خرید چیپس مهمی برعهده دارد. همه غذاها با هم برابر نیستند و درمورد برخی حتی میانه روی در خوردن آنها نیز کافی نیست.وی در تحقیقات خود تمام انواع غذاهای دارای سیب زمینی به ویژه چیپس را عامل چاقی دانسته است.

انواع خرید از اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی

دکتر مظفریان استادیار پزشکی و همه گیری شناسی دانشکده پزشکی هاروارد اظهار داشت که سطح بالای نشاسته و هیدروکربنات تصفیه شده در بسته های بزرگ و متوسط چیپسهای امروز می تواند سطح گلوگز و انسولین خون ما را تغییر دهد. خرید چیپس این عدم تعادل موجب می شود که احساس سیری کمتری داشته باشیم و حس گرسنگی ما افزایش یافته و میزان غذای مصرفی در طی روز نیز بیشتر شود.

خرید لبنیات از سوپرمارکت اینترنتی

براساس اظهارات دکتر مظفریان که خود یک یا دوبار در ماه چیپس را در مقادیر کوچک مصرف می کند، در نتیجه این تغییرات خرید چیپس احتمال بازکردن یک بسته چیپس دیگر بیشتر می شود.مصرف میزان چشمگیری از چیپس نه تنها در بدن کودکان و بزرگسالان عدم تعادل ایجاد می کند، بلکه به جنین متولد نشده نیز صدمه می زند.تحقیقات بریتانیایی نشان می دهد که زنان بارداری که چیپس و اسنک می خورند درست به همان میزانی به جنین خود صدمه می زنند که گویی دخانیات مصرف می کنند.

خرید اینترنتی سوپرمارکت

این مسئله به علت وجود یک ماده شیمیایی بی بو و غیرقابل مشاهده ای به نام آکریلامید که می تواند به دی ان ای صدمه بزند.آکریلامید یک سم عصبی است که نخستین بار در پلاستیکها و صنایع رنگرزی کشف شد. 10 سال پیش دانشمندان خرید چیپس سوئدی به این نتیجه رسیدند که وقتی غذاهای فرآوری شده نشاسته ای چون چیپس به طوری صنعتی با دمای بالا تهیه می شود، این سم در مقادیر زیاد تولید می شود.

خرید محصولات سوپر مارکت

اکنون تحقیقات انجام شده توسط موسسه تحقیقات سلامت بردفورد ارتباطی بین سطح بالای آکریلامید و تولد کودکانی با وزن خرید چیپس کم قائل شده است.درحال حاضر مطالعه تأثیرات مصرف آکریلامید روی بزرگسالان ادامه دارد.مصرف چیپس و اسنکها خطرات دیگری هم برای جوانان و نوجوانان دارد که در میان آنها می تواند به بیش فعالی اشاره کرد.

انواع محصولات سوپر مارکت

در ماه فوریه یک تحقیق که نتایج آن در مجله Plos One منتشر شده گزارش داد که وقتی موشها رژیم غذایی داشتند که از خرید چیپس چیپسهای صنعتی فراهم شده بود مغز آنها در مقایسه با مغز موشهای عادی از نظر فعالیت متفاوت بود.محققان دانشگاه ارلانگن - نورنبرگ آلمان دریافتند، در این موشها، آن قسمتهایی از مغز که به خواب مربوط است کار نمی کرد، درحالی که قسمتهایی که با حرکت بدن همراه بود فعالیتی بیشتر از همیشه داشت.

[caption id="attachment_4673" align="alignnone" width="300"]خرید انواع چیپس خرید انواع چیپس[/caption]

خرید اینترنتی لبنیات

این تغییرات در مغزها موجب می شود که در رفتار آنها بیش فعالی مشاهده شود.تحقیقات نشان می دهد که مصرف چیپس خرید چیپس میان کودکان به سطح خطرناکی رسیده است و اکنون زمان عملکرد هوشیارانه در این رابطه است.هرچقدر هم که بسته ها و تبلیغات این خوراکیها فریبنده باشند اما به علت، فقدان درج هشدارها روی بسته های اسنکها باید نسبت به زیادروی بزرگسالان و کودکان در مصرف این اسنکها هوشیار عمل کنیم.

خرید اینترنتی تنقلات

چیپس‌هایی که مستقیم از ورقه‌های سیب‌زمینی تهیه شده تا انواعی که با پودر سیب‌زمینی و سایر افزودنی‌ها تولید می‌شوند و جالب اینجاست که مشتریان این قبیل محصولات بیشتر برای طعم و مزه و کمتر براساس نوع ترکیبات و روش فرآوری، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. به همین منظور برای افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان به موارد قابل توجهی اشاره می‌کنیم.

خرید اینترنتی انواع تنقلات

چیپس نوعی محصول خوراکی به صورت ورقه ورقه یا اسلایس شده است. چیپس‌ها در گروه اسنک‌ها طبقه‌بندی می‌شوند. چیپس‌های معمولی از برش‌های نازک سیب‌زمینی و سرخ شدن در روغن تهیه و برای تنوع در طعم و جذب رطوبت مازاد به آن نمک و سایر مواد طعم‌دهنده می‌افزایند.

بهترین سوپر مارکت اینترنتی

محصولی که با نام چیپس، اما باظاهر متفاوت عرضه می‌شود و شاید ذهن اندکی از مصرف‌کنندگان را به خود معطوف کند چیپس‌هایی هستند که برخلاف چیپس‌های معمولی، برش‌هایی با بافت یکنواخت و قطر و ضخامت یک اندازه و یک‌شکل دارند. این چیپس‌ها که با نام‌ها و برند‌های مختلف در بسته‌بندی‌های استوانه‌ای شکل عرضه می‌شوند از انواع چیپس پرینگلز هستند.

بهترین سوپر مارکت آنلاین

پرینگلز یک برند و نوعی چیپس سیب‌زمینی است که اولین بار در ایالات متحده و چند سال بعد در سطح بین‌المللی شناخته شد.تفاوت پرینگلز در این است که در چیپس‌های معمولی برش‌های نازک سیب‌زمینی به اندازه‌های مختلف قابل مشاهده است، اما در چیپس‌های پرینگلز، پودر سیب‌زمینی را با چند افزودنی دیگر ترکیب کرده و خمیر مخصوصی تحت فشار تهیه و با دستگاه، برش‌های نازک و یکنواخت و یک اندازه تهیه و در نهایت سرخ می‌کنند.

سفارش آنلاین از سوپر مارکت اینترنتی

ترکیبات به کار رفته در این نوع چیپس علاوه بر پودر سیب‌زمینی، آرد و نشاسته ذرت، شکر، نمک، روغن و طعم‌دهنده است.
خرید چیپس ترتیلا نوع دیگر چیپس است و این محصول از خمیری متشکل از پودر دانه ذرت، آب، روغن، نمک، ادویه‌های مختلف و برخی مواد عمل آورنده تهیه و به شکل ورقه‌های سه گوش برش داده و سرخ می‌شود. استفاده برخی کارخانجات از بیکینگ پودر برای تولید این نوع چیپس‌ها نامناسب است.

سفارش محصولات از سوپر مارکت اینترنتی

غوطه‌ور کردن برش‌های چیپس در روغن و سرخ کردن عمیق آن‌ها می‌تواند چیپس را به ماده‌ای ناسالم تبدیل کند. در جریان خرید چیپس برشته شدن ورقه‌های سیب زمینی، تبادل رطوبت بین بافتی محصول با روغن رخ می‌دهد.در واقع رطوبت سیب‌زمینی به روغن منتقل شده و در مقابل روغن در بافت محصول جایگزین می‌شود و روغنی که کیفیت و ماهیتش در تماس با رطوبت در حین سرخ شدن تغییر یافته و حاوی اسید‌های چرب آزاد، پراکسید، رادیکال‌های آزاد و سایر ترکیبات مضر است.

وبسایت اینترنتی سوپرمارکت

جذب سیب زمینی شده ضمن این‌که کالری محصول براثر دریافت روغن چند برابر می‌شود.این در حالی است که در محصولات خرید چیپس تهیه شده از پودر و خمیر سیب‌زمینی یا غلات به دلیل پایین بودن میزان رطوبت چنین واکنش‌های مضری کمتر اتفاق می‌افتد و دریافت روغن و کالری زایی محصول محدود است ضمن این‌که سوختگی‌های احتمالی در برش‌ها کمتر مشاهده می‌شود.

اپلیکیشن سفارش از سوپر مارکت اینترنتی

مشکل قابل توجه چیپس‌ها تولید ماده سمی و مضر آکریلامید در فرآیند سرخ شدن است که اغلب در محصولات حاوی خرید چیپس کربوهیدرات به‌خصوص سیب زمینی و فرآورده‌های آن در مجاورت با دمای بالا در هنگام سرخ شدن و در مواقعی که محصول تغییر رنگ داده و می‌سوزد به وفور ایجاد می‌شود و می‌تواند از عوامل آسیب‌زا به‌شمار رود.علاوه بر چیپس‌های مورد اشاره، اسنک‌های دیگری هم در بازار وجود دارد که از خمیری متشکل از آرد گندم، پودر سیب‌زمینی، روغن و نمک و... تهیه می‌شوند.

خرید اینترنتی محصولات پروتئینی

با طعم و مزه چیپس فاصله دارند، اما برخی از انواع آن‌ها روش تولید سالم‌تری دارند.انواعی که عبارت تنوری روی بسته‌بندی آن خرید چیپس درج شده در داخل تنور‌های خاصی همراه مقدار کمی روغن ترد و شکننده می‌شوند و روغن زیادی جذب بافت محصول نمی‌شود و ترکیبات مضری را که طی سرخ شدن ایجاد می‌شود، ندارد. چیپس یا اسنک‌هایی هم که عبارت پخته شده در هوای داغ روی بسته‌بندی آن قید شده توسط هوای داغ ترد و برشته می‌شود و حاوی ترکیبات مضر روغن نیست.

[caption id="attachment_4674" align="alignnone" width="255"]چیپس چیپس[/caption]

خرید محصولات پروتئینی

برخی مصرف‌کنندگان بر این باورند که با تهیه چیپس سیب‌زمینی در خانه می‌توانند سالم‌ترین محصول را تهیه کنند. خانواده‌ها خرید چیپس باید بدانند در صورتی که سیب‌زمینی جوانه زده و سبز نباشد و از روغن مخصوص سرخ کردن و فقط یک‌بار مصرف شود و هنگام فرایند سرخ شدن روغن دود نکند و به نقطه اشتعال نرسد، می‌توانند محصول سالمی تهیه کنند، اما، چون کنترل این فرآیند در خانه سخت و دشوار است.

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اینترنتی

تهیه چیپس‌های کارخانه‌ای از برند‌های معتبر و تحت نظارت که از روغن‌های جایگزین و یک‌بار مصرف استفاده می‌شود و به‌دلیل خرید چیپس نظارت‌های مکرر میزان ترکیبات مضر کمتری تولید می‌شود مناسب‌تر خواهد بود.ضمن این‌که از مصرف چیپس‌های به اصطلاح نوستالژی که با شکل و شمایل و بسته‌بندی دهه‌های پیشین تولید می‌شود جدا پرهیز کنید چرا که این محصولات با روغن‌های ناسالم در کارگاه‌های زیر پله‌ای بدون نظارت وزارت بهداشت تهیه شده.

شکلات ترکیه

نوع بسته‌بندی این نوع محصولات در سلفون‌های شفاف به‌دلیل نفوذ نور و اکسیژن و گرما و میکروارگانیسم‌ها می‌تواند خرید چیپس تهدیدکننده سلامت باشد.توصیه بر این است که از مصرف چیپس‌های تغییر رنگ داده و کدری که هاله‌ای به رنگ قهوه‌ای، سیاه یا سبز بر سطح آن‌ها دیده می‌شود اجتناب کنید.

خرید شکلات ترکیه

همچنین از استفاده بیش از حد از چیپس و اسنک‌ها به دلیل نمک زیادی که دارند خودداری کنید و این عادت نادرست و مرسوم که اغلب افراد با فوت کردن بر سطح محصول قصد حذف نمک آن را دارند ترک کنید، زیرا نمک علاوه بر سطح در بافت محصول نیز خرید چیپس نفوذ کرده است.بله، از آن جایی که پفک فاقد ارزش غذایی بوده و سرشار از مواد مصنوعی و فرآوری شده می باشد، مضر است. پفک ها محصولاتی ترد و نمکی با طعم پنیر هستند که از پودر ذرت حجیم شده تهیه می شوند و فاقد ارزش غذایی اند.

شکلات ولنتاین

مصرف غذاهای تنقلی همانند چیپس و پفک دارای اثرات جبران ناپذیری است که بسیاری از کارشناسان علوم غذایی در این مورد اتفاق نظر دارند و به عوارضی که در ادامه ی این بخش از سلامت نمناک عنوان شده است بارها و بارها اشاره کرده خرید چیپس اند.پنیر یک منبع مناسب برای پروتئین است، اما زمانی که اسیدآمینه های تشکیل دهنده پروتئین که در پنیر وجود دارند درمجاورت حرارت بالای پخت قرار می گیرند موجب تولید مواد خطرناک می شوند.

خرید شکلات ولنتاین

یک وعده پفک (حدود 21 عدد) حاوی 150 کالری، 10 گرم چربی و 250 میلی گرم سدیم بوده که برابر 10 درصد سدیم مورد نیاز خرید چیپس روزانه و 15 درصد از چربی کل است. حال اگر یک بسته بزرگ پفک را در نظر بگیرید این مقادیر به طرز چشمگیری افزایش یافته و هیچ ارزش غذایی مثبتی ندارد؛ علاوه بر این، پفک ها محصولاتی فرآوری شده هستند که دارای طعم و رنگی مصنوعی می باشند.

شکلات خارجی

اولین ماده موجود در پفک، پوسته ذرت غنی شده است که می تواند به معنای پوسته ذرت حاوی سولفات آهن، نیاسین، خرید چیپس ریبوفلاوین و فولیک اسید باشد. سولفات آهن برای درمان کم خونی و سایر کمبود های آهن استفاده می شود اما معمولا توسط پزشک تجویز می شود.

انواع شکلات خارجی

نیاسین و ریبوفلاوین خطرناک نیستند اما در فرآیند تولید پفک، ذرت بصورت طبیعی استفاده نمی شود. مالتودکسترین یکی دیگر خرید چیپس از عناصر سوال برانگیز پفک است که شیرینی آن به مراتب کمتر از قند بوده اما دارای دو برابر شاخص گلیسمی بیشتر از نیشکر است و تاثیر مشابه شکر را بر روی بدن دارد.

خرید مواد غذایی

این بدان معناست که اگر پفک در هر وعده دارای 0 گرم قند باشد توسط بدن به عنوان یک کربوهیدرات پیچیده تجزیه می شود، خرید چیپس همچنین پفک دارای رنگ زرد شماره 6 است که می تواند باعث افزایش بیش فعالی در کودکان و واکنش های آلرژیک در برخی بزرگسالان شود. براساس نتایج مطالعات حیوانی، رنگ مصنوعی در آن ها سبب ایجاد تومورهای آدرنال شده است.

خرید انواع مواد غذایی

در صورت استفاده بیش از اندازه از رنگ های غیرمجاز خوراکی در تهیه مواد خوراکی مانند پفک احتمال ابتلا به سرطان، بیماری خرید چیپس های کبدی و کلیوی را بیشتر می کند.ذرت در فرآیند تولید پفک، پرس شده و در حرارت بسیار بالا قرار می گیرد تا پر حجم شود. در این شرایط روغن موجود در پفک میسوزد و پر اکسید تولید میکند. میزان این ماده در مقابل حرارت و نور میزان آن افزایش پیدا می کند.

انواع مواد غذایی

ضرر این ماده شبیه به مواد شیمیایی موجود در دود سیگار است که منجر به ابتلای افراد به سرطان ریه، سینه و مثانه می شود. به همین دلیل خوردن پفک، سلامت انسان را تهدید می کند.در تهیه پفک از روغن با ترانس بالا استفاده می شود که خرید چیپس باعث افزایش وزن، چربی خون و در نهایت بیماری های قلبی عروقی می شود. علاوه بر این استفاده از روغن هایی که چندین بار برای سرخ کردن استفاده می شوند.

میوه و سبزیجات تازه

اغلب در محصول، بوی روغن سوخته و رنگ کدر و مات ایجاد می کنند که می تواند منجر به مسمومیت و سرطان زا شدن پفک خرید چیپس شود.افزودن مقدار زیاد نمک برای خوش طعم شدن آن در طی فرآیند تولید، موجب آسیب به کلیه ها، تجمع آب در بدن در نتیجه تورم بافت ها و افزایش فشار خون و سکته قلبی و مغزی می شود، همچنین ذائقه افراد به شورخواری را تغییر می دهد.با این وجود، چربی و سدیم بسیار زیاد پفک نیز نگران کننده است.

خرید انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

مصرف بیش از حد پفک همانند دیگر میان وعده ها مضر و خطرناک است. چربی زیاد و فرآوری شده در پفک خطر ابتلا به بیماری خرید چیپس های قلبی، فشار خون بالا، کلسترول بالا و برخی سرطان ها را افزایش می دهد. اگر چه پفک طعم پنیری دارد اما یک میان وعده ناسالم و غیر طبیعی است.پُفک نام یک نوع اسنک است که از ذرت حرارت‌داده‌شده تهیه می‌شود. این نشان تجاری متعلق به گروه صنعتی مینو در ایران است.

خرید انواع نوشیدنی

شهرت این محصول به گونه ای است که این نام تجاری، در گفتار روزمره مردم به اسم عام برای انواع اسنک ذرت پنیر تبدیل خرید چیپس شده است و مردم گاهی محصولات اسنک دیگر شرکتها را هم با نام پفک می‌شناسند.اغلب افراد تصور می کنند که فقط مواد غذایی شیرین موجب پوسیدگی دندانها می شود، غافل از این که پفک با داشتن ماده ای شور می تواند موجب پوسیدگی دندانها شود، زیرا هنگام مصرف، مقداری از آن به دندان ها می چسبد.

انواع نوشیدنی

پفک دارای کربوهیدرات قابل تخمیر است و تخمیر این مواد توسط باکتری های موجود در دهان باعث پوسیدگی دندانها می خرید چیپس شود. بنابراین شستشوی دندانها با مسواک پس از خوردن پفک بسیار ضروری است.