سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاستیل هاریبو

پاستیل هاریبو

پاستیل هاریبو شکلات صبحانه تلخ سارلا 350 گرمی Sarelle
شکلات های صبحانه در معنای بهتر کرم کاکائو صبحانه هستند و معمولا از پودر کاکائو و شکر تشکیل می شوند. هر روز صبح خوردن یک لقمه نان به همراه کره و این شکلات های صبحانه به عنوان وعده ای خاص در زندگی برخی از ما جا افتاده است و بیشتر کودکان پاستیل هاریبو از این روش استفاده می کنند. طعم خوب و لذت بخش کاکائو باعث می شود تا شما اشتهای بیشتری برای خوردن مهمترین وعده غذایی بدست آورید.

شکلات صبحانه تلخ سارلا

شکلات صبحانه سارلا با طعم تلخ خود یک صبحانه و میان وعده مقوی به حساب می آید. برند سارلا محصول کشور ترکیه می باشد پاستیل هاریبو و همانند نوتلا از طعم و کیفیت خوبی برخوردار است. شکلات صبحانه سارلا 350 گرمی بسیار مغذی بوده و برای صرف کردن در صبحانه بسیار مناسب است. در ضمن شکلات صبحانه سارلا بهمانند نوتلا بسیار خوش طعم بوده و طعم بی نظیری دارد.

ویژگی های سارلا

  • شکلات تلخ
  • فاقد مواد رنگی
  • بدون مواد نگهدارنده
  • تهیه شده از کاکائو مرغوب
  • مزایای استفاده از شکلات صبحانه

شکلات ترکیه

مصرف شکلات صبحانه نشاط و شادی در انسان ایجاد می کند پس بهتر است به مقدار کم و متعادل مصرف شود. مصرف شکلات پاستیل هاریبو صبحانه برای افرادی که وزنی نرمال دارند و یا دچار کمبود وزن هستند مفید است. شکلات صبحانه دارای ویتامین های زیادی مانند ویتامین های خانواده B از جمله D1 و B2 و B3 می باشد.

[caption id="attachment_2642" align="alignnone" width="300"]پاستیل هاریبو پاستیل هاریبو[/caption]

انواع شکلات ترکیه

اسید فولیک موجود در شکلات صبحانه برای سلامت اعصاب و روان مفید است. شکلات صبحانه سبب افزایش هورمون دکوئین مغز پاستیل هاریبو می شود و شادی و نشاط در افراد را بالا می برد. کاکائو موجود در شکلات صبحانه حاوی املاحی مانند قلع و منیزیم هستند که وجود این املاح برای عملکرد واکنش های قطع سلولی مفید و مؤثر است.

شکلات صبحانه سارلا با طعم فندق

تولید شده از لسیتین سویای اصلاح نشده و وانیل طبیعی به جای طعم دهنده های طبیعی یکسان که از واکنش های شیمیایی به پاستیل هاریبو دست می آیند.سارلا در فروشگاهها با طراحی خاص شیشه هایش برای انتخاب سالم معرفی شده است.سارلا با مواد اولیه 100 % طبیعی و درصد بالای فندق،انرژی و پروتئین مورد نیاز کودکان را ذخیره میکند.سارلا پشتیبان رشد و نمو کودکان است .

شکلات ولنتاین

شکلات صبحانه سارلا را میتوان رقیت اصلی و سرسخت نوتلا دانست ، چراکه طعم بی نظیر آن شما را متقاعد میکند تا سارلا نیز پاستیل هاریبو جزو گزینه اصلی خرید شما باشد.اگر تا به حال طعم بی نظیر سارلا را تجربه نکرده اید به شما اکیدا پیشنهاد میشود تا حتما برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنید تا قضاوت کنید نوتلا برنده ی این بازیست یا سارلا.

شکلات صبحانه سفید فندقی سارلا

در کشور ما ایران تنوع غذایی در صبحانه بسیار کم بوده و برای همه تکراری و کسل کننده شده است . به همین خاطر میل افراد به پاستیل هاریبو خوردن صبحانه بسیار کم است در حالی که صبحانه باید 20 الی 35 درصد از کالری روزانه مورد نیاز بدن را تامین کند در نتیجه خوردن صبحانه کامل برای حفظ تندرستی ضروری است . از آنجایی که شکلات صبحانه سفید فندقی سارلا حاوی کلسیم ،‌ پتاسیم ، فسفر ،‌ منیزیوم ، ‌سدیم و آهن و کمی نشاسته است بسیار مغذی بوده و برای صرف در صبحانه بسیار مناسب است.

خرید شکلات ولنتاین

در ضمن شکلات صبحانه سارلا به مانند نوتلا بسیار خوش طعم بوده و طعم بی نظیری دارد . در ضمن این شکلات صبحانه بدلیل مواد پاستیل هاریبو مغذی که در ترکیبات خود دارد استفاده از آن برای بیماران مبتلا به دیابت توصیه می شود
شکلات صبحانه ، دسر شکلاتی خوش مزه ای که می تواند عضو ثابت و مشترکی در تمام صبحانه های خانوادگی ، صبحانه های لاکچری هتل های پنج ستاره، حتی یک کمپینگ صمیمی در طبیعت و یا تغذیه روزانه مدرسه کودکان باشد. این میکس طعم شگفت انگیز سالهاست گوی سبقت مصرف را از تمام انواع دیگر خوشمزه های صبحانه ربوده است.

شکلات خارجی

یک اختراع خوشمزه و مقرون به صرفه از قناد ایتالیایی پیتر فررو که تصمیم گرفت گرانی دانه کاکائو را با میکس آن با مغز فندق، پاستیل هاریبو متعادل کرده و یک "شکلات خوش طعم برای همه" درست کند. اینکه شکلات صبحانه در یک دوره تقریبا 70 ساله از اختراع اولین شکلات صبحانه تاکنون ، چنین مورد اقبال و اشتیاق عموم قرار گرفته چیزی شبیه به معجزه است، بطوری که دریک آمارگیری در سال 2015 ، محققان دریافتند که برند نوتلا که اولین برند تولید شکلات صبحانه درجهان است، هر دو ونیم ثانیه ، یک شیشه از محصول خود را می فروخت.

انواع شکلات خارجی

تاکنون شرکت های بسیاری دست به تهیه کرم کاکائو فندقی یا شکلات صبحانه نموده اند. خوشمزگی و سهولت استفاده از کرم پاستیل هاریبو کاکائو در هنگام صرف صبحانه باعث شد کودکان مشتریان اصلی شکلات های صبحانه شوند. همین مسئله باعث شد علاوه بر طعم، سازمانهایی به فکر تهیه این محصول براساس اصول تغدیه سالم بگیرند. با چنین استراتژی هوشمندانه ای کودکانی سالم و والدینی راضی مشتریان کرم کاکائو های فندقی خواهند بود.

خرید مواد غذایی

این صبحانه محبوب، با داشتن پودر کاکائو و شیرخشک، فندق، شکر و امولیسیفایر( لیستین) در فرمولاسیون خود و به شرط استفاده پاستیل هاریبو از محصولات با درجه کیفی بالا و فندق باکیفیت نه تنها یک اپتایزر جذاب برای همه خواهد بود، بلکه خود تامین کننده چربی های اشباع، بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن نیز می باشد.

شکلات کاکائو فندقی 350 گرمی سارلا Sarelle

فندق موجود در کرم کاکائو فندقی با پروتئین و فیبر بالا حاوی ویتامین E و منبع غنی مس و منگنز است. از امگا 6 و امگا 9 غنی می باشد و اگر در جریان رست شدن تمهیداتی اندیشیده شود، تا آنتی اکسیدان آن از بین نرود، یک منبع تامین آنتی آکسیدان مثال پاستیل هاریبو زدنی است . تامین کننده 20 درصد از ویتامین E روزانه مورد نیاز بدن و یک چهارم نیاز روزانه به مس و تقریبا تمام نیاز روزانه به منگنز است. حال آنکه پودر کاکائو نیز غنی ترین منبع آنتی اکسیدان محسوب میشود. حاوی آهن و منیزیم است.

خرید انواع مواد غذایی

شکلات صبحانه تلخ 350 گرمی سارلا Sarelle ، یک محصول است با دو کارکرد. ضمن داشتن طعم فوق العاده و مثال زدنی که هر روز بیشتر و بیشتر جای خود را در دل علاقمندان به محصولات شکلات صبحانه باز می کند، اهداف تغذیه ای بالایی را نشانه گرفته است. پاستیل هاریبو مواد اولیه سارلاSarelle از شرکتهایی تهیه میشود که محصولات با کیفیت و غیر تراریخته و غیراصلاح ژنتیکی عرضه می کنند. فندق مورد استفاده در کرم کاکائو فندقی سارلا Sarelle ، فندقی دستچینی از باغات اختصاصی این گروه تولید کننده در منطقه اردو در نزدیکی دریای سیاه است.

[caption id="attachment_2643" align="alignnone" width="300"]خرید پاستیل هاریبو خرید پاستیل هاریبو[/caption]

انواع مواد غذایی

این فندق ها با روشی ویژه رست می شوند تا ارزش تغذیه ای و عطر و طعم آن دچار تغییر نشود. پودر شیرخشک،وانیل مورد پاستیل هاریبو استفاده در کرم کاکائو سارلا از منابع متداول نبوده بلکه شامل محصولاتی خاص و غیر شیمیایی میشود. در نهایت شیرین کننده این محصول به جای گلوکز و فروکتوز که در تولید سایر کرم کاکائوها متداول است، نی شکر طبیعی می باشد. در فرمولاسیون کرم کاکائو فندقی سارلاSarelle از هیچ گونه رنگ، مواد نگهدارنده افزودنی و روغن اشباعی استفاده نشده است.

خواص شکلات کاکائو فندقی 350 گرمی سارلا Sarelle

  • مورد پسند مادران هوشیار
  • با طعم شکلات و فندق
  • محتوی مواد اولیه درجه یک
  • تهیه شده از نی شکر
  • فاقد رنگ ، افزودنی و روغن های اشباع

درباره سارلا Sarelle

در سال 2007 برند "سن ست" با هدف آوردن " لذت سلامتی و کیفیت " بر سر سفره مشتریان خود بوسیله گروه تولیدی Toksöz پاستیل هاریبو ایجاد شد. برند sarelle در کنار برندهایTadelle, Gol , , Pernigotti از زیر برندهای این برند بزرگ می باشند. 750 نفر در تمام خطوط تولید تا فروش محصولات ، برای اهداف گسترش بازار و دریافت برترین سهم بازار برای این برند فعالیت می کنند. محصولات sanset بدون استفاده از مواد نگهدارنده افزودنی ، رنگ غیر طبیعی و روغنهای ترانس ساخه میشوند.

خرید انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

هر کی از برندهای سن ست، محصولات خود را در راستای اهدافی اختصاصی پیش می برد مثلا برند Tadelle از سن ست به تولید پاستیل هاریبو مخلوطهایی از شکلات و فندق، مناسب برای تمام طول روز می پردازد و برند sarelle بر روی ارزشهای تغذیه ای مورد نظر مادران برای کودکان در تولید شکلات های صبحانه ای متمرکز است. پرنیگوتی نام برندجدید این شرکت برای نفوذ در سایر بازارهای جهانی است که از 2013 به گسترش آن می پردازد.

خرید انواع نوشیدنی

شکلات صبحانه سفید فندقی سارلا (Sarelle) که از سری محصولات سارلا می باشد طعم خود را از فندق ساگرا گرفته است. این پاستیل هاریبو محصول با 100? محتوای طبیعی و کرم فندقی خود منبع بسیار خوب انرژی برای کودکان و بزرگسالان می باشد. این محصول را می توانید برای صبحانه همراه با نان و کیک و یا میان وعده برای رفع گرسنگی و همچنین دسر استفاده کنید. این شکلات که بسته بندی بسیار محکمی دارد در صورت نگه داری در جای خشک و خنک، طعم و بوی آن برای مدت طولانی حفظ خواهد شد.

انواع نوشیدنی

شکلات صبحانه سارلا را میتوان رقیب اصلی و سرسخت نوتلا دانست ، چراکه طعم بی نظیر آن شما را متقاعد میکند تا سارلا نیز پاستیل هاریبو جزو گزینه اصلی خرید شما باشد.نقطه تمایز این شکلات با سایر شکلات های دیگر در بدون قند بودن آن است یعنی تلخ تلخ ، به عبارت دیگر یک تلخ خوشمزه.اگر تا به حال طعم بی نظیر سارلا را تجربه نکرده اید به شما اکیدا پیشنهاد میشود تا حتما برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنید تا قضاوت کنید نوتلا برنده ای این بازیست یا سارلا.

انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

کاکائو بومی آمریکای جنوبی، و آمریکای مرکزی است و دست کم به درازنای پنج هزار سال در این منطقه‌ها کشت می‌شده‌است. پاستیل هاریبو بجامانده‌های شیمیایی که در سفال‌های باستانی یافته شده نشان می‌دهد که مردم بومی منطقه ای که امروز در نزدیکی اکوادور زندگی می‌کردند، کاکائو را به عنوان خوراک، دارو و نوشیدنی به کار می‌گرفتند.

خرید محصولات پروتئینی در سوپرمارکت اینترنتی

یافته‌های باستان‌شناسی نشان‌دهنده کشت و بکارگیری خوراکی از این مایه در هندوراس نزدیک به 1100 سال پیش از میلاد مسیح پاستیل هاریبو است. شکلات در آمریکای مرکزی، نوعی کالای لوکس انگاشته می‌شد و دانه‌های کاکائو هم به عنوان پول به کار می‌گرفتند. در گذشته شکلات بیشتر در نوشیدنی‌های شکلاتی کاربرد داشته‌است.

محصولات پروتئینی

کریستف کلمب و پسرش فردیناند کلمب نخستین اروپایی‌هایی بودند که در چهارمین نورد خود در 15 اوت 1502 (میلادی) با کاکائو آشنا شدند. آن‌ها قایقی را پیدا کردند که دانه کاکائو بخشی از بار آن بود. شاید کنکیستادور ارنان کورتس نخستین اروپایی بود که با پاستیل هاریبو شکلات آشنا شد. او در یادمان‌های خود می‌نویسد که خوردن چهل جام شکلات، بخشی از شام موکتزومای دوم بود. نوشته‌های خوزه د آکوستا مبلغ مذهبی انجمن عیسی در پرو و مکزیک در سده 16 (میلادی) نقش به سزایی در گسترش به کار گرفتن اروپاییان از شکلات داشتند.

تنقلات

فاتح‌های اسپانیایی، کاکائو را برای نشان دادن به پادشاه و ملکه امپراتوری اسپانیا از آمریکا به اروپا بردند و آن را بسیار زود بخشی از پاستیل هاریبو خوراک مردم اروپا ساختند. آن زمان از شکلات تنها در نوشیدنی‌ها به کار گرفته می‌شد هرچند اندازه ای شکر به پاستیل هاریبو نوشیدنی می‌افزودند تا تلخی آن گرفته شود. تا سده 17 (میلادی) شکلات در اروپا، مایه خوراکی گران و ارزشمندی بود که تنها پولدارها از آن می‌خوردند.

شکلات با درصدهای گوناگون (تا 90درصد)

والتر چارج من نخستین کسی بود که در 1729 (میلادی) امتیاز ساخت شکلات را دریافت کرد.[3] در سال 1828 (میلادی) هلندی‌ها پاستیل هاریبو روشی اختراع کردند که با آن، چربی دانه‌های کاکائو را می‌گرفتند و از آن، کره کاکائو می‌ساختند. از بجامانده دانه کاکائو هم پودر کاکائو تهیه می‌نمودند. همچنین با روش دیگری، شکلات را قلیایی نموده و بدین گونه، مزه تلخ آن را از میان می‌بردند.

خرید لبنیات

از آن زمان بود که شکلات‌ها به شیوه امروزی ساخته شد. گفته شده‌است که ژوزف فرای، نخستین کسی بود که در 1847 (میلادی) پاستیل هاریبو شکلات‌های امروزی را عرضه نمود که به آسودگی قابل خوردن باشند.در 1849 (میلادی) جان کدبری نخستین آبنبات شکلاتی را ساخت. در سال 1874 (میلادی) نخستین شکلات شیری اختراع شد.

خرید تنقلات

با پیشرفت‌هایی که در صنعت شکلات انجام شد محبوبیت فراگیر شکلات، مدیون جنگ جهانی اول است. در هنگام این جنگ، این مایه خوراکی به عنوان جیره خوراکی سربازان به کار گرفته شد و سربازان پس از بازگشت از جنگ، بهترین مُبَلِغِ آن بودند. بدین گونه پاستیل هاریبو تا سال 1930 (میلادی) حدود چهل هزار گونه شکلات گوناگون تولید شد.آلمان، بلژیک، کره جنوبی، مکزیک (موزه نستله) و کانادا «موزه شکلات» دارند.

خرید مواد غذایی خشک

روز جهانی شکلات هر سال در روز 7 ژوئیه در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. گفته می‌شود نخستین بار در سال 1550 (میلادی) در چنین روزی، شکلات در اروپا به جهان معرفی شد و به همین جهت به عنوان «روز جهانی شکلات» شناخته می‌شود. با پاستیل هاریبو اینکه هفتم ژوئیه، روز شناخته شده‌تری در سرتاسر جهان است، اما در ایالات متحده آمریکا این جشن را روز 13 برگزار می‌کنند.

خرید محصولات لبنیاتی

شکلات‌ها بیشتر با شیر ترکیب می‌شوند. هراندازه که اندازه شکلات بکارگرفته شده بیشتر باشد شکلات سیاه‌تر و تلخ‌تر می‌شود. شکلات‌ها از 10? (شکلات سپید) تا 99? (دارک چاکلت یا شکلات تلخ) درجه‌بندی می‌شوند. گاهی اسانس نعنا، پرتقال، موز، پاستیل هاریبو توت‌فرنگی و مانند آن‌ها را برای مزه‌دادن به شکلات افزوده می‌شوند.

محصولات لبنیاتی

در شکلات‌های تخته‌ای از مغز میوه‌هایی چون مغز گردو، فندق، بادام زمینی و مانند آن‌ها به کار گرفته می‌شود. گاهی عسل، کارامل، مربا، کشمش یا شراب هم در ساخته شکلات به کار می‌رود.یکی از افزودنی‌های نامطلوب که مایه کاهش ارزش شکلات می‌شود، موم پارافین است. شکلات‌های دارای این افزودنی در دمای بدن انسان به تندی آب نمی‌شوند و از این روش قابل پاستیل هاریبو شناسایی هستند.

خرید کنسرو و غذای آماده

شکلات مارس: این شکلات دردهه 1920 (میلادی) در مینه‌سوتا بدست فرانکلین کلارنس مارس ساخته شد. نام پیشین آن «شکلات پاستیل هاریبو میلکی وی» بود. بسته‌بندی امروزی آن به 1932 (میلادی) شعبه انگلستان بازمی‌گردد، بود و بدست فارست مارس پسر فرانک هدایت می‌شد.اسمارتیز: گوناگونی رنگ و شکل بسته‌بندی قرص مانند اسمارتیز آن مایه جهانی شدن آن شد.

انواع کنسرو و غذایی آماده

کیت کت: کیت کت را شرکت نستله در 1911 (میلادی) تولید کرد. اما بادام زمینی در 1923 (میلادی) افزوده شد.اسنیکرز و تویکس: پاستیل هاریبو اسنیکرز یکی از تولیدهای جانبی مارس اینکورپوریتد است که در سال 1930 (میلادی) به بازار آمد. این شکلات به دلیل انرژی بسیار، بسیار زود جهانی شد. امروزه فروش سالیانه این شکلات نزدیک به 2 میلیارد دلار آمریکا است. تویکس فراورده دیگری از مارس اینکورپوریتد است که در 1979 (میلادی) عرضه شد.

[caption id="attachment_2644" align="alignnone" width="280"]انواع پاستیل انواع پاستیل[/caption]

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

توبلرون: تئودور توبلور (1876–1941) شکلات توبلورن را در 1908 (میلادی) در سوئیس ساخت. گفته می‌شود شکل کوه‌های آلپ الهام‌بخش مثلث مانند ساختن توبلرون شده‌اند؛ هرچند، خوردن شکلات مثلث‌مانند آسان نیست.گونه سیاه شناخته شده به نام شکلات تلخ آن هم به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان جلوی تولید رادیکال‌های آزاد را می‌گیرد پس مفیدتر است. همچنین خوردن این مایه پاستیل هاریبو به آسودگی از پوکی استخوان پیشگیری کرده و سرعت پیشرفت آن را کاهش می‌دهد.خوردن شکلات برای سگ، گربه و اسب زیان‌آور است و همچون سم در بدن آن‌ها کار می‌کند.

خرید مواد غذایی منجمد

شکلات تلخ برای تندرستی مفید داست. خوردن روزانه کمی شکلات تلخ در تندرست نگاه داشتن قلب و کاهش کلسترول بدن یاری می‌رساند.شکلات تلخ نیز منبع خوبی از انرژی است و به دلیل آن به آرامی گسترش می‌یابد و خون و اندازه انسولین را افزایش پاستیل هاریبو نمی‌دهد. (در واقع، شاخص غند خون شکلات تلخ در تنها 22 تخمین زده شده‌است) پس شکلات انرژی پایدار را فراهم می‌کند که برای کنش‌های پایداری و پدافند و نیز دوره‌های آموزشی با وزنه، خوب است.

خرید محصولات غذایی منجمد

پیدایش لکه‌های سپید یا چربی «شکوفه شکلات» به دلیل جدایی بخشی از چربی موجود در شکلات است و خوردن آن اشکالی پاستیل هاریبو ندارد.کوشیده شود تا جای شدنی شکلات شیری خورده نشود. چون شکلات شیری ویژگی‌های مفیدی برای بدن انسان ندارد و مایه افزایش وزن، فشار خون، و مانند آن‌ها می‌شود.

انواع محصولات غذایی منجمد در سوپرمارکت اینترنتی

تولید و مصرف شکلات در ایران نیز همچون بسیاری از کشورها پیشینه‌ای چندانی ندارد. نخستین کارخانه شکلات‌سازی در ایران در پاستیل هاریبو سال 1324 (خورشیدی) بدست دو برادر در تبریز راه‌اندازی شد. فراورده این کارخانه تا دورانی تنها آب‌نبات و تافی برای بچه‌ها بود؛ که پستر به نام «داداش برادر» شناخته شد و امروزه با نام «آیدین» شناخته می‌شود. این کارخانه و کارخانه‌های بسیاری که پس از آن به وجود آمدند به آرامی دامنه کار خود را گستردند و گونه‌های دیگری از فراورده‌ها را تولید کردند.

انواع محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

در دهه‌های کنونی این شرکت‌ها به سوی تولید شکلات‌های تخته‌ای و لُقمه‌ای در قالب مجلسی حرکت کرده‌اند. به‌گونه ای که امروزه گونه‌های تافی، کارامل، کرم کاکائو، کارولین و تارافل و شکلات‌های مغزدار، فانتزی، تلخ و روشن در شکل‌های گوناگون با پاستیل هاریبو بسته‌بندی‌های مناسب تولید می‌کنند. این شرکت‌ها از فناوری پیشرفته در زمینه بکارگیری از دانه‌های روغنی کاکائو برخوردارند و برخی از آن‌ها در سال‌های اخیر به عنوان واحدهای تولیدکننده یا صادرکننده نمونه برگزیده شده و پاداش‌هایی هم دریافت کرده‌اند.

خرید مواد غذایی پروتئینی

امروزه نزدیک به هزار واحد صنعتی با ظرفیت تولید سالانه نزدیک به ده میلیون تن شیرینی و شکلات در ایران فعالیت دارند؛ ولی حجم پاستیل هاریبو تولید آن‌ها نزدیک 50 درصد ظرفیت آن‌هاست و نزدیک 20 درصد از آنچه تولید می‌کنند به خارج صادر می‌شود. صادرات شکلات ایرانی در دهه 1380 (خورشیدی) افزایش چشم‌گیریداشته‌است.